Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna Oficjalne Forum Zespou.
Oficjalne Forum Zespou Destroyer.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Michał dawno powinien się wycofać z Eurowizji.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 19:16, 08 Kwi 2014    Temat postu: Michał dawno powinien się wycofać z Eurowizji.

Wiśniewski zabronił medim pisać o swoich sprawach osobistych tak wyczytalam na jego stronie oficjalnej
[link widoczny dla zalogowanych]
Vilvian nie wiem napewno, myślę ze bezpieczniej dla Ciebie będzie 3 dni na warzywach i owocach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanów się!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do --> a ja tam pieprzę bruneta 102 : [link widoczny dla zalogowanych] Dzięki.
zgadzam sie z opinia że brak jej urody i chocby nie wiadomo co ze soba robila to i tak bedzie wygladac tandeciarsko i bez klasy Od początku już 1.6 kg mniej. [link widoczny dla zalogowanych] egorie.php?duzy=3909&waluta=PLN〈=pl tylko 1 -gdzie byłas operowana? [link widoczny dla zalogowanych]
Zobaczymy, z resztą, jeszcze nie wiem, czy na nią pójdę. uwazaj na oszustow, wszyscy trabia o tym, zeby z gory nie placic za zalatwienie pracy, bo porzadne agencje i wiarygodni posrednicy pracy nie biora za to pieniedzy przed rozpoczeciem pracy. Popieram Caissę, nieodmiennie polecam dra Bielickiego . jakies przetwory polskie K : Bethoven II Sonata WITAM WSZYSTKICH
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może spróbujcie pomysłu metalizacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] j_urody_baleriny_roz_39_.html
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pracy jest w pi...
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie miałam pieniędzy nawet na remont , teraz się troszkę odbiłam, ale w pierwszej kolejności to pójde do PZU po pakiet dla małych biznesów. [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo ładne imię!-Mi się podoba!
cwiczymy dalej, ale bedziemy mic piekne brzuszki I w koncu dostalam swoje kwiaty Pierwszy raz w zyciu mimozy i jestem nimi zachwycona. HEJ 2razy na podudziu po 5cm. Zdjęcia szybciutko obejrzałam - dzieciaki z mojej starej ekipy też jakies takie wyrośnięte, jakby dojrzalsze [link widoczny dla zalogowanych]
Dla pomocy możesz zmoczytć globulkę ciepłą przegotowana wodą, co nieco ułatwi aplikację. Kiedy byłam we Włoszech na wakacjach, poznałam przypadkiem na plazy tureckieg Oficera Marynarki wojennej.... A czy jest dostępny jeszcze masażer do twarzy? siejka umarł na zapalenie opon mózgowych Od kilku dni przeglądam wasze posty, ponieważ również chcę sobie zakupić orbitreka, mam tylko dylemat dotyczący firmy tego sprzetu. Ja tez się przerażam jak czytam niektóre Wasze wypowiedzi. kwiatuszek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Twarz sie starzeje roznie o roznych ludzi, naprawde.
[link widoczny dla zalogowanych]
witam jestem tutaj nowa i licze na wasza pomoc otoz mieszkam w niemczech i w listopadzie stracilam ciaze w 6 tygodniu tak ze musialam poddac sie zabiegowi czyszczenia po tym dostalam zakarzenie macicy i znowu pobyt w szpitalu i seria antybiotykow puzniej byl spokoj ale w kwietniu stwierdzono u mnie endometrioze i mialam operacje laparoskopie i wszystko bylo w porzadku ale nie moge zajsc w ciaze lekarz przepisal mi utrogestan hormon zeby troszke tym pomuc ale nic przed wczoraj bylam u lekarza tutaj poniewarz dostalam 22 czerwca okres byl on 3 dni i byl nie taki jak zawsze po tym do dzisiaj mam bol podbrzusza tak jak na okres i bol piersi ale lekarz zrobil usg i stwierdzil ze widzi tylko jajeczko owolacyjnie i ze jest ono duze i dlatego ten bol a ja zastanawiam sie czy moze byc to ciaza tylko ze wczesna i nie widac zarodka czy moze jest to moja paranoja ale boje sie gdyz pierwasza ciaza byla stracowa przez wine lakarza bo nie zauwarzyj ze zarodek sie nie rozwija prosze pomuzcie czy ktoras miala chociaz podobnie ? Julii, tak sie zastanawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Proszę mi zaufać, wiem co piszę ponieważ od kilku miesięcy zajmuję się sprzedażą kawsu i znam ten rynek. [link widoczny dla zalogowanych] jestem raczej skromna dziewczyna i wstydze sie wielu rzeczy...
Gdy odświeżamy dywan o innej porze roku lub, gdy brakuje śniegu, wystarczy zaraz po odkurzeniu przetrzeć dywan wodą z octem. Ale, spotkała mnie dziś niespodzianka, bo wygrałam karnet do Gimnazjonu i zacznę się ruszać, żeby schudnąć Mam niewiele podwyższoną prolaktynę, bo 31,04, a norma to 27,33. cześć Moderate - szybszy marsz, jazda na rowerze, taniec itp. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz mlody nie jestem Wiec jak staje to wolam zone i mowie Sciagaj majtki nie mozemy tego zmarnowac Polecam żele na formie. Daj znać jak się uda Hejka Przekonują o tym doświadczenia żonatych księży greko-katolickich na Wschodzie. Rano na wadze było 102,8!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] ,33369,13,0,0,galeriao.html
Na poczatku czekalam i wiezylam ze odejdzie od niej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Lidowiczki jak tam u was po L waga leci w dół czy stoi wmiejscu?
Też zastanawiam się nad kupnem orbitreka Myślałam nad Yorkiem lub Kettlerem, teraz tylko dobrać parametry.
[link widoczny dla zalogowanych]

6-ciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Groszek? Dzięki głodówce leczniczej zanika zgrubienie odźwiemika żołądka.
ze Jablczynska to symbol seksu a Gorniak najpiekniejsza Polka, to mam prawo sie zbuntowac i powiedziec swoje zdanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po co przeplacac jak to taki sam efekt jest. [link widoczny dla zalogowanych] Mam pietra.
I to trwało 5 lat. napomoc!! Piszcie, powiem co i jak Pozdrawiam serdecznie. Czy jesteś pod stałą opieką psychiatry? [link widoczny dla zalogowanych]
jest wspanialy naprawde jestem zadowolona. nie jest to żadna reklama. Ja ćwiczę z hula hop już kilka tygodni i widzę, ze mój brzuch wygląda zdecydowanie lepiej. fakt zupka odchudza berdzo dobrze Sama noszę 70E bryt. On jest boski podoba mi się on problem wrastającego paznokcia przesladuje mnie juz od ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kiedy sztuczne medykamenty nie czynią szkód dla organizmu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin