Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna Oficjalne Forum Zespou.
Oficjalne Forum Zespou Destroyer.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Teraz bede pod okiem fachowaca więc moze połkne bakcyla.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: Teraz bede pod okiem fachowaca więc moze połkne bakcyla.

lekarze walczyli aby wycofać ten specyfik ze sprzedaży, jako silnie toksyczny na mózg i system nerwowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co do ceryfikatu, to oczywiscie mozna robic na miejscu DSH, ale cos mi sie wydaje, ze wtedy trzeba jeszcze zaliczyc to ich kollegium- dla mnie by to byla strata czasu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No i jak ja mam w razie czego przekonać go do wizyty? [link widoczny dla zalogowanych] A ja wczoraj zajrzałam do mojego naroznika tam gdzie sie chowa posciel...Patrze, a tam pająk w tych smieciach siedzi (nie odkurzałam tam od 2 lat )Wystraszyłam sie i zatrzasnełam klapę.A zastanawiałam sie co mi tak nogi gryzie co noc
stopki, nie widac ich jak ubierzesz, specjalne sa do obuwia sportowego IgM UJEMNY. A ja postawiłam na kosmetyczke i było warto.Nie robiłam próbnego bo poszłam ,,do najlepszej kosmetyczki \ (zdaniem moich koleżanek ) Siedze tak pozno przy kompiku bo pisze pracke inzynierską, pozdrawiam. witam!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
moim skromnym zdaniem to w początkowych2-3dniach organizm usuwa z siebie wszystko co jedlismy przed rozpoczęciem diety(to oczywiście zależy też od tego jaką kto ma przemianę materi, ja niestety mam bardzo wolną.. Czyli w sumie jezdza we dwoje zmieniaja tacho i czesc i w razie kontoli trade dupsko ma kryte. No, to bylo ze 2 lata temu. Candy Dulfer - Lily Was Here Pozdrawiam i miłego dnia, choć nie zostało go wiele. Znam osoby, które miały jednocześnie dwa aparaty. Jeżeli nie widzisz efektu to poproś o lekarza, aby zrobił Ci zdjęcia teraz - po miesiącu i oboje porównajcie czy widzisz efekt - być może pierwszy raz było wstrzyknięte zbyt mało preparatu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz tak sobie mysle, ze jesli dziewczyny chcą sobie powiekszac usta dla facetow to chyba nie ma to sensu bo codziennie na kazdym kroku przekonuje sie do tego, że dla facetow nie liczy się buzia tylko ciało OPALONE a buzia moze byc nijaka, dla nich to jedynie biust mozna sobie powiekszyc bo ust i tak pewnie by nie zauwazyli wiec chcialam tylko powiedziec, ze ja marzę o duzych ustach, zeby sama sobie sie podobac
[link widoczny dla zalogowanych]
miro...a teraz carlo moze to wy jesteście w tych 90% nastepnym razem co będzie fryzjer francbenbenek zza rogu co sąsiadka poleciła??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hejj 2 tygodnie temu w tv byl program o odtruwaniu organizmu i lec\\eniu ducha(moze ktos ogladal?) wlasnie tam widzialam jak ludzie robili lewatywy z kawy,z cutryna lub czosnkiem i podczas wydalania plynu mieli zalozone sitka na wc zeby mogli na wlasne oczy zobaczyc kamienie kalowe!!! [link widoczny dla zalogowanych] Fatalnie mierzy tętno.
ciąża obumarła ?? pisałam, że ja raczej nie chudne w dłuższej perspektywie. Patrzylam na niego jaki jest slodki i malutki. A jak nas zwolnią to kto będzie pracował ? Please ....HELP!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam. chyba nabrałam większego szacunku do pracy fryzjerów. Tak sobie myślę że skoro nie mam takich jakichś wyraźnych objawów wysokiej prolaktyny to i z leczeniem szybko pójdzie. hej czytam niektore komentarze i nie wierzę ..... Cieżka fizycznie i obciążająca praca obarczona odpowiedzialnością aż za DWA życia i o tym przypominają nam co krok. Ja znowu zrobilam maly torcik... Witajcie dziewczęta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Te bóle żołądka, to po bulimii?
[link widoczny dla zalogowanych]
już po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?Właśnie znalazłam ich ofertę i się zastanawiam.Troszkę kosztuje...A może ktoś inny mi doradzi? Byli w zwiazku z Turkiem wiec wiedza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na fotelu spędziłam pół godziny. [link widoczny dla zalogowanych] Jajniki wytwarzają progesteron i estradiol.
Ja tez smaruje dermatixem od miesiaca i masuje pozdrawiam!!! Ja pojechalam do pracy w hotelu, w pierwszy dzien wolny poszlam do Maca i zapytalam o prace, dostalam ja od razu. Ja w swoim życiu przetestowałem chyba wszystkie dostępne metody, zanim się udało. Hmmm...ja tez miałam nieregularny okres,ale bromocorn brałam na PRL,a nie na wyregulowanie okresu.Dopiero po Luteinie i CLO mi się wyregulował...no cóż Madziu,ale cóż to lekarz,na pewno wie co robi...Jak nie będziesz pewna to zawsze możesz się skonsultować z innym GINEM IgG 11.9, IgM ujemny. [link widoczny dla zalogowanych]
Pasuje do niego koszula w taka krateczke drobna czerwona tez z H&M. Lepiej mówcie \Kocham twoje prącie\. Praktycznie co jakiś m-c pojawia się stan zapalny. Zbierałam się dol fryzjera chyba od miesiąca...Miałam mnóstwo obaw, komu powierzyć moje włoski W końcu zdecydowałam się na Camille. Za to mam dużo atrakcji związanych z mdłościami, osłabieniem itp ale to już inny temat. I skad teraz te problemy? chyba nie trzeba mowić
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

koala,margosiek
[link widoczny dla zalogowanych]
Ewcia dalej białka jest za dużo, ale jak nie przeszkadza w ketozie to sie nie przejmuj.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak też zrobiłam, chociaż powtarzałam sobie zupełnie niepotrzebnie badania IGM i IGG co miesiąc. [link widoczny dla zalogowanych] Badanie Ca 125, które pozwala wykryć komórki rakowe nie jest wykonywane w każdym przypadku pojawienia sie torbieli.
bulicks: Patulek wszystko kupują jego rodzice, on się nie interesuje i jest jeszcze gorszym d*pkiem niż był, ale oni pomagają. Witam po kolejnej przerwie Czas mnie przegania ostatnio i nie orientuje sie juz ktory dzien roku mamy i co sie dzieje dookola elvie: Jedynie 30 zł + przesyłka! [link widoczny dla zalogowanych]
TAK BARDZO CHCIAłABYM JUZ ZOSTAC MAMA !! duże i małe zakręty, Nazywa się Robert Moskwa i szok ma 41 lat!! ewusia44 gdzie znalazłas ten artykuł?? Simon and Granfunkel-the sound of silence , el condor pasa nie widzę też żeby któraś wpadała w histerię i nie wiem jak mozna się śmiać z cudzych obaw? Czy możliwe jest odzyskanie drogą naturalną poprzedniego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 757
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 23:04, 04 Kwi 2014    Temat postu: Dostawco wiem ze jest problem z tymi związkami zawodowymi n

wynik ujemny - AU/ml min 0 max 6
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć fanko i pozostali, bolały mnie zęby, tak dziwnie jakbym miała zdarte szliwo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przecież i tak zdam (bo nie oblewają ) to po co się denerwować? [link widoczny dla zalogowanych] Teraz cwicze dalej ale juz tak zeby zachować formę- codzienna porcja cwiczen na brzuch, pośladki i uda No i oczywiście lekka dietka
JEDYNE CO MNIE MARTWI TO TO CZY ON ZDAZY WROCIC Z URLOPU. Zasypujesz nas pytaniami. jakby ktos chcial poczytac wiecej to posiada strone bodajze tomaszpietrzyk.eu Kiwi a moze ty nie jestes kiwi tylko ANANAS -ile masz lat? [link widoczny dla zalogowanych]
Ale podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Zapraszam do zakupów w meblowym sklepie internetowym ,,Venus'' - NISKIE CENY! jestem bardzo zadowolony z mojej decyzji i nigdy wiecej sie nie zawacham jak by taka potzreba zaszla, tylko chirurg i nie kosmetyczki na zywca, dla mojego kologi chirurg zrobil i znaku nawet nie ma tylko ze moj kolega od razu zrobil a nie jak ja czekalem kilka lat ale teraz tez wyglada super i NIC nie boli. Witam!! Do teraz mam dreszcze. a skad my to mamy wiedziec jaka jest mozliwosc zajscia? Najlepiej śpiewam JA!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dramat, szczupła...dupe to ma jak JLo Fakt, z urodą jej daleko do Niej...
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiadomo, ze do twojego przyjazu na pewno sie duzo zmieni na gorsze w tej materii (bo wakacje) ale trzeba sie uzbroic w ZELAZNA cierpliwosc i szukac do skutku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam juz dreszcze a poza tym zadnych innych skutkow ubocznych [link widoczny dla zalogowanych] Pozdr.
lakier do włosów sobie weź Hanulka Praskiej 52. jestem po nieudanej wizycie u fryzjera w Tarnowskich Górach, na rynku...bodajże salon nazywa się Awangarda...Nie będe się rozpisywać na temat ich stylizacji bo to woła o pomstę do nieba...Coż, odradzam, mam najgorsze wspomnienia... Temat jest o powiekszaniu ust,ale wiadomo,ze tych zabiegow dokonuja konkretne osoby i dobrze,ze sa tu wypowiedzi kto jak taki zabieg wykonuje.To jest informacja dla tych ,ktorzy nie wiedza do kogo isc ,jaki gabinet wybrac i przydatne sa wszystkie opinie i te przestrzegajace przed partaczami i te pochlebne. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko te osoby, ktore zdobyly wystarczajaca liczbe punktow sa dopuszczone do egzaminu ustnego. spróbuj nivea flexible curls, na moje włosy działa Od razu chce sie pobiegać Czy jest za wczesnie czy cos zle robie? albo zrob makijaz permanentny, sama myslalam o takim ale moja blizna jest jeszcze przekrwiona i musze poczekac. Widac ze na operacjach sie znasz nie ma co pffff.. pomijając mojego prostackiego przedmówce-
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na prawde godny polecania dla osób z okolicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
WÓDKA TECHNOLOGIA ROZPIJANIA LUDZI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niesprawne jelito grube jest siedliskiem mikrobów i pasożytów. [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam
a z tym drugim ml to uważaj bo możesz przedobrzyć jak zadowolona jesteś teraz, dziewczyny powiedzcie mi po jakim czasie można iśc na solarium i dlaczego ma to jakieś znaczenie dla tych ust? spodnie najlpeije w orginalnych sklepach- no i jeszcze pije taką herbatkę figura detox, która pomaga usuwać toksyny z organizmu. Troszeczkę się boje bo jestem miłośniczką kawyn i czasem pije jej bardzo dużo i nie wiem czy wytrzymam Raz w życiu byłam na głodówce trzydniowej ale czułam sie fatalnie \\trzeciego dnia nie miałam sił aby wstać z łózka ale lekarz powiedział, ze dlatego, że jestem niskociśnieniowcem! czy u Ciebie faktycznie jest tak, że o ludzi chodzi? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja też obecnie mieszkam we wroclawiu razem z moja córeczką,Mam szanse na jakies znajomości z Wami kobitki????? mi caly czas wypadaja wlosy , szczegolnie podczas kapieli lub gdy sie czesze =/ ogolnie bylo zabawnie i smiechowo no, ale trafiają się takie panny, które na widok tematu o wydłużaniu nóg po prostu się ślinią z podniecenia, bo przecież fajnie mieć długie nogi. Lekarz usunął mi je za pomocą ciekłego azotu , po tym zabiegu mam całe życie blizny , jedną na czole drugą na udzie . nie wiele dadzą, zresztą tak jak pisałyśmy do kolejnego spotkanie jest OKL, a jak tylko Go spotkamy to tak jak piszesz nóżki w galarecie i walące serce , no i jeszcze różowe policzki Koniec wskazowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na ostrym ogniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Któraś dziewczyna (nie pamiętam jej nazwy) pisała że chcę zaprowadzić swojego kebaba do lekarza bo nigdy od niego w japę nie dostała więc musi być z nim coś nie tak.Dziewczyno to ty potrzebujesz konsultacji lekarskiej nie on.A co do tematu dziwię się wam kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no, ale trafiają się takie panny, które na widok tematu o wydłużaniu nóg po prostu się ślinią z podniecenia, bo przecież fajnie mieć długie nogi. [link widoczny dla zalogowanych] chce kotka
Co mi się podoba - to fakt, że lakier utrzyma się na paznokciach dwa tygodnie i się nie kruszy A w dodatku paznokcie błyszczą mi się jak nigdy po pomalowaniu ich zwykłym lakierem. całkowicie się z tobą zgadzam że w sumie nawet nie szukam nikogo innego. Pozdr Dzikolinka jak cos to piszcie Czy na akademie medyczne wymagają egzamin DSH czy DaF? [link widoczny dla zalogowanych]
Mk- trzymamy kciuki i czekamy na info po srodowej wizycie ! repair styling ( control & shine lotion) . Nie mówię o prysznicach, jak zrobi ci się słabo podczas kapieli, to padniesz i nawet niczego się nie przytrzymasz. Kolejnym razem było wszystko w porządku.. Witam raz jeszcze jakimi - dzieki za racjonalna odpowiedz aha zaopatrz sie wczesniej w silne srodki przeciwbolowe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne Forum Zespou. Strona Gwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin